Aranypók Kereskedelmi Zrt.
Aranypók Kereskedelmi Zrt. Fehérnemûk Az Aranypók a ruházati kiskereskedelemben az egyetlen olyan hálózat, amely a régi hagyományait megtartva, a jelenkor igényeihez igazodva, megújuló 27 üzletével áll a vásárlók rendelkezésére. Az Aranypók üzletekben egyedülálló a: * VÁLASZTÉK mert nálunk a legtöbb a kizárólagosan forgalmazott márka * MINÕSÉG mert beszerzôink gondosan ügyelnek a szállítópartnerek és termékek kiválasztására * SZEMÉLYRE SZÓLÓ KISZOLGÁLÁS mert eladóink szakképzettek, továbbképzésükre nagy gondot fordítunk * CSERELEHETÕSÉG mert nálunk a blokk tényleg a rugalmas csere záloga Az Aranypók nôi és férfi fehérnemûk forgalmazásában piacvezetô. Kínálatunkban a jó minôségû "noname" árucikkeken keresztül a magas minôségû világmárkákig minden megtalálható. De mi is tartozik a fogalomba? 1. Nôi-férfi hálóruházat 2. Férfi alsónemû 3. Nôi alsónemû 4. Férfi ing 5. Póló, pulóver 6. Harisnyanadrág, zokni 7. Fürdôruhák és úszók 8. Bôrdíszmû 9. Divat kiegészítôk 10. Hasznos apróságok
Céginformáció:
A vevõk bizalmára építõ - legújabb szlogene szerint a hagyományokat folytatva a minõséget, a márkát, és a szakszerû kiszolgálást elõtérbe helyezõ - Aranypók Kereskedelmi Rt. elnök-vezérigazgatója, Bartha András úgy véli, hogy Budapesten akadnak más, ezzel az Európa-szerte, sõt az Egyesült Államokban is nehezen kezelhetõ jelenséggel összevethetõ horderejû problémák is. A szakember az elsõ és legfontosabb változásként, amely negatívan hatott a ruházati cikkek kereskedelmére, a városszerkezet átalakulását nevezte meg.
Hol sétálnak manapság a divatot követni igyekvõ és maguknak vagy párjuknak, kedvesüknek mindig vásárolni kész szép hölgyek? - teszi fel a kérdést a Bartha András (akinek a neve tán ismerõsebbnek tûnik, ha megemlítjük: õ a szerzõje az 1988-ban megjelent és nagy sikert aratott mûnek, amely a "Kézikönyv a nõk elsárkányosodásáról" címet viseli). A megkopott, a sorra bezáró boltoktól lehangolóvá vált nagykörúton, vagy a hasonló állapotú Rákóczi úton? Netán a külföldiek számára is túlságosan drága belvárosban? A beszerzõ úton lévõk egyáltalán nem ezeket a helyeket keresik fel, hanem a bevásárló központok zárt világában kószálnak - ad választ saját kérdésére az Aranypók elsõ embere. Hozzáteszi: tudomásul kell venni, hogy az elmúlt évtizedben - nem feltétlenül az elõnyére, de - megváltozott Budapest városszerkezete. Ezt felismerve módosította és folyamatosan módosítja üzlethálózatát a cégvezetés. Az utóbbi idõben e koncepció mentén nyitottak 10 boltot különbözõ bevásárló központokban, illetve hipermarketekben, a többi között például a Sugárban, a Mammutban, az Europarkban, a Pólusban. Bezárják ugyanakkor a budakalászi Corában és a Kálvin téri üzletházban lévõ boltot, mivel az ottani vásárlóközönség nem érdeklõdik eléggé az Aranypók
nyújtotta - minõségi és modern - termékválaszték iránt.
Az Aranypók Kereskedelmi Rt. Budapest egyik legnagyobb ruházati bolthálózatát mûködtetô vállalkozás.
Jogelôdje 1951. május 18-án alakult ATEX Nemzeti Vállalat néven. Ez a vállalat 1962-ben alakult át Fôvárosi Divatáru Kiskereskedelmi Vállalattá, amely aztán a vásárlók körében jól ismert PÓK boltokra utalóan 1973. július 1-ével vette fel az Aranypók nevet.
Az Aranypók Kereskedelmi Vállalat 1991. december 31. napjával alakult át többségi dolgozói tulajdonú részvénytársasággá - 389.440 EFt alaptôkével.
A társaság dolgozói az országban elsôként alakították meg az MRP-Szervezetet, amely az átalakulást követôen a részvények 48%-át birtokolta.
1994. nyarán az ÁVÜ tulajdonában lévô 10%-os részvénycsomag kárpótlási jegy ellenében kisbefektetôkhöz került. Ezzel egyidôben a részvénytársaság alaptôke-emelést hajtott végre nyilvános kibocsátás keretében, melynek következtében az alapítói vagyon 430.000 EFt-ra nôtt.
A társaság jelenlegi üzlethálózatát 27 kiskereskedelmi és egy nagykereskedelmi egység alkotja a fôváros területén.
A társaság jelenlegi üzlethálózata.
Üzleti ajánlat:
Három év múlva India és Kína feloszthatja egymás között a világ textil- és ruházaticikk-kereskedelmét. Statisztikák szerint idehaza már 16,4 százalékos e termékek legális kereskedelmében a kínaiak aránya. Nem velük, hanem az adót, üzleti bérleti díjat, közüzemi és munkabér jellegû költségeket nem fizetõ zugkereskedõkkel van baja a legális terepen mûködõknek. Az egyik legpatinánsabb hazai társaságnak, az Aranypóknak ugyancsak nagy kihívást jelent a gyenge minõségû és irreálisan olcsó termékek egyre erõteljesebb jelenléte a piacon.
Minden jog fenntartva 2024©